środa, 19 maja 2010

Batik

Na polu robótkowym ostatnio niewiele się u mnie dzieje. Przyjechał do nas mój tata i chcemy mu jak najwięcej pokazac. Podczas wtorkowego spaceru zajrzelismy do mojej ulubionej galerii i trafilismy na wernisaż Anny Leshchenko
Artystka tworzy batikowe obrazy. Prace piękne bardzo kolorowe i pozytywnie nastrajające.






Autorka wystąpiła w pięknej ,malowanej przez siebie sukni, niestety nie zrobiłam fotki, ale manekin wdzięcznie prezentował inną piękną sukienke
oraz szal i krawaty

7 komentarzy:

  1. Niesamowite obrazy, ich kolory nastraja optymistycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciły mnie te batiki...Cudo!
    Dziękuję Kochana za komentarze na moim blogu i ciepłe myśli,których tak potrzebowałam w tych trudnych dniach*
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście przepiękne prace!mnie się najbardziej słonie spodobały-poprostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te batiki to prawdziwe mistrzostwo.... zachwycające.... słonie rewelacyjne. Nigdy nie próbowałam tej techniki a ostatnio coraz więcej batikowych obrazów na blogach. Może kiedyś się skuszę i spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe batiki- cieszę sie, że pokazujesz nam - to co sama zwiedzasz i oglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, ja od miesiąca zaczęłam robić. :)
    właśnie dziś skończyłam Pocałunek. :)

    OdpowiedzUsuń

.

Uszanuj moja pracę

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwatorzy