niedziela, 18 lipca 2010

Słoneczniki

Upał nie odpuszcza. Termometr pokazywał dziś 42 stopnie.
W sobotni poranek pojechaliśmy na bazar zaopatrzyć się w spory zapas arbuzów i innych pyszności. W taką pogodę schłodzony arbuz to najlepszy posiłek :)
Dziś po obiedzie wyszliśmy na spacer,ale upał w mieście jest nie do zniesienia.
Przed zachodem słońca mąż zabrał mnie na ulubioną wycieczkę o tej porze roku. Pojechaliśmy za miasto na pole słoneczników.
Uwielbiam słoneczniki, a Ukraina to słonecznikowy raj.
Pola słoneczników ciągną się kilometrami, po horyzont




Zabrałam ze sobą misia, którego zrobiłam na pożegnanie dla szefa. Szef kończy pobyt na Ukrainie, więc dostanie Misia-patriotę w biało-czerwonym sweterku i ukraińskich ludowych kapciach :)Miś wczasowicz też załapał się na sesję zdjęciową

10 komentarzy:

  1. śliczne misie. a widoki słonecznikowe to też byłby dla mnie raj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyszłaś na tle tych słoneczników widać że to twój kwiat.
    Miśki cudowne , jak zwykle zrasztą

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekaja te pola slonecznikow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne misie- ale te pola słonecznikowe.. ach chciało by się tam być!

    OdpowiedzUsuń
  5. pole słonecznikowe też mi się podoba! w Austrii podobnie ciągną się pod horyzont! a misiaki fajniste!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te słonecznikowe pola po prostu powalaja swoim urokiem :) Chwała mężowi za to, że organizuje Ci takie wyprway. Tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam słoneczniki...to mój ulubiony kwiat, mam nawet maleńką namiastkę w domu i ogrodzie. W domku już zakwitły,a w ogrodzie jeszcze nie. A wracając do poprzedniego posta..chętnie wypróbuję Twoja chłodnika.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne słoneczniki...piękne fotografie:)Misiaczki jak zawsze urocze:)Podziwiam:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pola słoneczników znam z Włoch. To niesamowite wrażenie patrzeć na te niekończące się pola słoneczników. Misiek patriota - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubie sloneczniki...
    Piekne fotki
    misiaczki tez ekstra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

.

Uszanuj moja pracę

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwatorzy