czwartek, 26 maja 2011

Miś czerwony

Hej, hej pamietacie mnie jeszcze?
Jestem w trakcie przeprowadzki, napewno wiecie jaki to kataklizm. Mam nadzieje ze za kilka dni sie z tym uporamy i zycie wróci na właściwe tory.
Jakis czas temu powstał taki słodziak.
Miś w bardzo energetycznym i apetycznym truskawkowym kolorze. To prawdziwy przyjaciel, ma serduszko pełne dobrych życzen i pozytywnych myśli.
Serduszko ma co prawda na brzuszku, ale wszyscy wiedzą, ze droga do serca wiedzie przez zołądek, a misie lubią pyszne jedzonkoi dobrą kawusię :)
Moj Miś lubi czasem poleniuchować
w domu
i na łonie przyrody

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

16 komentarzy:

  1. Pamiętamy i zaglądamy. Udanej i szybkiej przeprowadzki.
    Misiak przeuroczo truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu jest Misiak :)! Cudny Mamuś :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Sekretne życie Misia Truskawki:)) "
    Cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasienko,alez pamietam!!!!!!!!!misio cudowny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki, śliczny miś! Antonina

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :D

    misiak świetny!!! fajnie, że ma takie duuuuuuże łapy tylne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się napatrzeć na to małe różowiutkie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale on jest slodziachny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mis pieknis :):)jakich malo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja zdjęciowa misiaczka - super, misio -przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponad godzinę wędrowałam po Twoim blogu. Zdolniacha z Ciebie. Pozdrawiam i życzę pomysłów i ich wspaniałej realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez to cale zamieszanie w Bloggerze i Microsoft ja poznikalam z wielu blogow i poznikalo mi tez wielu.Mam nadzieje,ze wszystko wroci do normy,tylko z komentowaniem z 'int.explorera' nie ma mowy.Tu sie obawiam,ze zostanie tak na dluzej.
    Myslalam,Kasiu,ze nic sie w Twoim blogu nie dzieje z uwagi na przeprowadzke.ale gdy powrocilam,jako obserwator,zobaczylam,ze masz tego cudnego,czerwoniaczka:_)
    jest naprawde slodki...
    Milego przeprowadzkowania-mimo wszystko,gdyz znam to z autopsji:_)
    Caluski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  13. Miś jest przesłodki!
    Maria M.

    OdpowiedzUsuń

.

Uszanuj moja pracę

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwatorzy