czwartek, 1 września 2011

Misio i zdolna uczennica

Dawno minie tu nie było, ale z Waszymi blogami jestem na bieżąco. Jakoś nie starczało czasu na komentarze i własne wpisy. Moje plany trochę się pozmieniały, miałam byc własnie na urlopie, ale musiałam go przesunąć o cały miesiąc :(, za to był u nas synuś. Mieliśmy go dla siebie prawie 2 tygodnie, fajnie było.
Sierpień w pracy był tez bardzo ciężki, ciągnęłam 2 etaty, bo inni odpoczywali , ale oczywiście w domu musiałam robótkowac, bo bez tego ani rusz.
Urodził się taki oto miś brunatny.

Dżentelmen w każdym calu :)


Te cudowne maleństwa zrobiła Kasia, dziewczyna mojego syna. To jej pierwsze dzieła filcowe.
Jestem z niej bardzo dumna, w lot pojęła o co chodzi :)


10 komentarzy:

  1. niesamowite misiaki:D jakoś jeszcze nie filcowałam .. przeoczenie normalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, miś dżentelmen jest śliczny!!! To serduszko na pupie, po prostu rozbrajające:-)
    Uczennica naprawdę jest zdolna, ja to w ogóle chyba bym się nawet próby wykonania takiego misia nie podjęła.
    Ja również ostatnio z czasem mam nie po drodze...mam nadzieję, że jak już zawita jesień, to wówczas może będzie go troszeczkę więcej
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś jest przecudny !!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio słodziutki,a Kasia to zdolniacha:)Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I misio i kwiatek i serce na dupce po prostu JEDYNE!!!:)Śliczne, ech szkoda, że ja tak nie umiem, ale podziwiam całym sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio jest słodziutki:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo promyków słoneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne misiaki , wszystkie trzy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze misiaki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

.

Uszanuj moja pracę

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwatorzy