wtorek, 4 października 2011

Pourlopowe zaległości

Tydzień urlopu minął błyskawicznie. Udało nam się trochę odpocząć, chociaż po tak długiej nieobecności czekało na załatwienie sporo spraw.
Odwiedziliśmy Kraków i kilka innych fajnych miejsc.
W drodze dziergałam sweter, ale chyba przerobię go na coś innego. Nie do końca jestem przekonana do tego koloru.
Będąc w Nysie spotkałam się po raz kolejny z Magdą i dostałam od niej taką piękną matrioszkę.
Zajrzyjcie do Magdy i zobaczcie cudowne stado koników i reniferów.
Gosia powiększyła kolekcję mojej siostry o taką piękną żyrafkę Lucy. Dzięki niej moja siostrzyczka miała bardzo wesołe urodziny.
Małgosiu bardzo Ci dziękujemy.

3 komentarze:

  1. Ważne ,że jesteś zadowolona i wypoczęta :)
    pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krakowski rower niezwykle popularny jest
    miałam okazję go oglądnąć, trzeba przyznać,że z pomysłem zrobiony
    prezentów gratuluje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana miło mi.
    Gratuluję lalki w Mamine :) - piękna

    OdpowiedzUsuń

.

Uszanuj moja pracę

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwatorzy