wtorek, 23 lutego 2010

Parasolki

Obudziło mnie dzis sloneczko, godzine przed budzikiem. W pokoju było jasno, więc byłam przekonana,że zaspałam :) na szczęście okazało się,że mogę jeszcze trochę poleniuchowac ,a potem pełna słonecznej energii ruszyłam do pracy.

Betsy zapytała dziś o parasolkę z mojego avatarka.
Wiosną i latem miałam "etap parasolowy"

Długo przymierzałam sie do zrobienia parasola, wydawało mi się,że powinien być robiony z cieniutkich bawełnianych nici i perspektywa dziergania kola o sporej średnicy z cienizny trochę mnie przerażała.
Na forum u Maranty zobaczyłam parasolki Kroowki i dzięki jej podpowiedziom zrobiłam pierwszy parasol.

Byłam z niego dumna jak paw. Okazało się,że z akrylu efekt tez nie jest zły, a robi się szybciutko.

Powstał więc kolejny

i jeszcze jeden

Bardzo podobał mi się wzór tej serwety, gdzieś znalazłam informacje ,że to rozeta z kościoła w Dublinie
Parasol wyszedł bardzo ażurowy, ale taki przeciez miał być. Pojechał do mojej koleżanki do Włoch.

I zrobiona na stelazu z dziecięcego parasola czerwona parasolka

18 komentarzy:

  1. Piękne ! Zdolna besita z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to już prawdziwe mistrzostwo! Przepiękne...!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Jestem pełna podziwu. Taki parasol to mistrzostwo świata! One są piękne a Ty zdolnaś niesłychanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te parasole !!!!a właściwe to wyglądają mi na parasolki, takie bardziej dziewczęce.....

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie szczęka mi opadła i nei moge pozbierac:DRewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są Twoje parasolki!Nie mogę się wprost napatrzeć...no i już marzy mi się zrobienie takiego parasola:)))Możesz dać namiary gdzie znajdę takie wzory na parasole? Będę niesłychanie wdzięczna:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz kobieto kusisz strasznie:)
    Twoje parasolki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.........
    Lejecie miód na moje serce :)
    Elisse wzór na parasolkę to nic innego niż wzór na serwetę.Wzór serwety ok 30-40 rzędów. Najlepiej jezeli serweta ma tyle motywow ile parasol drutów(przeważnie 8)
    Ja robiłam z akrylu 450m/100g wychodzi mniej niż 1,5 motka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ale cudo stworzylas,masz bardzo zdolne lapki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bossska, tez marzy mi się zrobienie takiej - ech, ale kiedy to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne sa te parasolki,troszke mnie nie bylo i prosze ile postow opuscilam ;-) naprawde cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne... i jakie romantyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu- ślicznie dziękuję za odpowiedź, bardzo przepraszam,że dopiero teraz, ale dużo się działo i nie miałam kiedy. Parasolki są urocze i pewnie kiedyś się na nie skuszę.
    Cuda robisz
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudne te parasolki wprost IDEALNE!!! nie mogę się napatrzeć, fajna byłaby taka czarna trochę gotycka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj ! Ja również zachwycam się twoimi parasolkami. Może kiedyś też mi się uda taką zrobić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczom nie wierzę! To prawdziwe Dzieła Sztuki! Pomyśleć tylko, że taki ażurkowy rekwizyt potrafi przenieśc kobietę do innej epoki....
    Składam wyrazy uznania!

    OdpowiedzUsuń

.

Uszanuj moja pracę

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć oraz wzorów prac bez zgody autorki jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwatorzy